Det går bra för Kamux och vi fortsätter att expandera! I maj 2022 öppnar vi vår 22:e butik i Sverige, Malmö, för att därefter i September öppna butik nr 23, i Nyköping. Som ett led i vår expansion söker vi nu dig som vill skapa förutsättningar för fortsatt tillväxt och därigenom även finna skalfördelar genom att centralisera våra avtal.
Vem söker vi?
För att trivas i rollen som ansvarig för bolagets etableringar och avtal, krävs det vilja, engagemang, egen drivkraft, entusiasm och att alltid göra allt för att skapa värde för Kamux! Vi söker dig som är självgående i ditt arbete och samtidigt besitter ett affärsutvecklande arbetssätt. Vi ser att du har ett stort intresse och kunskap från personbilsbranschen och en vana att skapa relationer. Vi söker dig som ser möjligheter och förbättringar i befintliga arbetssätt och processer. Din främsta uppgift är att lokalisera nya lägen, räkna på dem och därefter skissa på layouten. I kombination med detta ansvarar även rollen för bolagets avtal med flertalet partners.
I övrigt ser vi att du:
• Har ett entreprenöriellt arbetssätt
• Har ett stort bilintresse
• Har tidigare erfarenhet av etablering
• Har erfarenhet av förhandling och att skapa långsiktiga relationer
• Har god struktur och planeringsförmåga
• Du är en lagspelare som värnar om gott samarbete
• Har erfarenhet av att bygga business case
• Är analytisk och har förmågan att komma till beslut
• Besitter kunskaper i Excel, Power Point och CAD, eller liknande
• Har goda matematiska kunskaper
• Har erfarenhet av avtalsskrivning, även hyresavtal
• Är administrativt lagd
• Är social och omtänksam
• Är en ambassadör
• Har god arbetsmoral
• Trivs I ett högt tempo och snabba beslut
• Hanterar engelska i tal och skrift
• Har B-körkort
Arbetsuppgifter
Detta är en ny roll och att vara självgående och villig att forma rollen är avgörande. Rollen kommer bestå av att bibehålla en god relation till befintliga hyresvärdar samtidigt som du skapar nya relationer och etableringsmöjligheter i linje med bolagets expansionsplan. Du kommer i rollen äga hela processen från att finna nya lägen till att förhandla avtal. Du kommer även ansvara för bolagets avtal, att på ett strukturerat sätt samla och förhandla dessa. Förhandling bli ett naturligt inslag. I rollen förväntas att du agerar från möjlighet till resultat, genom utarbetade business cases. Du kommer ha löpande kontakt med Regionchefer och Butikschefer och kommer inledningsvis att rapportera till VD. Du utgår från huvudkontoret i Upplands Väsby, Stockholm, rollen kommer även innebära en hel del resor.
Vi erbjuder dig
Du kommer att få en gedigen introduktionsutbildning (för att lära dig Kamux koncept, våra värderingar, strategi och arbetssätt). En bred roll där du kommer vara en nyckelperson för att lyckas med bolagets långsiktiga strategi. Hos oss kommer du att utvecklas i din roll och för rätt kandidat finns det goda utvecklingsmöjligheter inom bolaget!
Vad innebär det att jobba på Kamux?
Kamux är ett stort, börsnoterat företag som expanderat kraftigt i Sverige under de senaste åren och vi kommer fortsätta växa. Personalen är otroligt viktig för oss och vi satsar mycket på att utbilda och coacha våra anställda för att de ska ha de bästa möjligheterna att lyckas.
Vi brukar se oss som det lite annorlunda bilföretaget, som drivs av att hjälpa våra kunder hitta bilen för dem och fatta ett beslut de kommer vara nöjda med.
Ansökan
Känner du att du vill bli en del av vårt team i Upplands Väsby? Skicka in ditt CV och personliga brev via länken så fort som möjligt, dock senast 14 mars. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar på andra sätt än via vårt eget rekryteringssystem.
För mer information kontakta VD, Kerim Nielsen, Kerim.Nielsen@kamux.se, 0724 67 56 77
Vi ser fram emot din ansökan!