30 dagars öppet köp – tryggt bilköp! Hitta din bil

Sales Support med fallenhet för administration och effektivisering

Har du fallenhet för administration och att effektivisera säljprocesser? Då kan det här vara rollen för dig! Kamux är en internationell bilhandlare specialiserad på begagnade bilar och befinner sig i en spännande utvecklingsfas och söker därför en Sales Support till vår kombinerade säljsupport- och ekonomifunktion. Kamux har idag 22 butiker i Sverige i din huvudsakliga arbetsuppgift blir att stötta dessa. Detta är en ny roll vilket innebär att du har alla möjligheter att vara med och forma rollen. Tjänsten kommer att utgå från vårt huvudkontor i Upplands Väsby och du kommer att rapportera till vår ekonomichef Daniel.

Arbetsuppgifter:

Som Sales Support kommer du ingå i ett team om 7 härliga kollegor inom ekonomiavdelningen. Ditt huvudsakliga ansvar blir att supportera våra säljare, butikschefer och inköpare med diverse underlag samt besvara olika frågeställningar. Detta innebär att du behöver vara tillgänglig under butikernas öppettider.

Exempel på arbetsuppgifter

  • Kvalitetssäkra affären inför betalning.

  • Stötta med analyser och rapporter till butikschefer.

  • Följa upp diverse frågor från vårt leverantörsfaktura system med butikschefer

  • Följa upp kostnader mot vår försäljning för att avgöra marginal.

  • Supportera verksamheten kring olika frågeställningar, t ex frågor kring affärer i vårt affärssystem mm.

  • Koordinera inkomna frågor i vårt ärendehanteringssystem.

  • Besvara omdömen på sociala medier.

  • Bistå butiker med diverse beställningar.

Vi söker dig som:

  • Är en ansvarstagande, noggrann och prestigelös lagspelare.

  • Har ett genuint intresse och passion för rapportering/uppföljning.

  • Är organiserad samt har förmåga att göra flera saker samtidigt.

  • Är en van användare av Office-paketet.

  • Har social kompetens och vet hur du ska anpassa ditt bemötande efter olika individer och situationer.

  • Brinner för att leverera förstklassig service och kan prioritera arbetsuppgifter i stressade situationer.

  • Talar svenska och engelska flytande.

Vi erbjuder dig:

Kamux har varit på en ‘good to great’ resa, där supportfunktionen spelar en nyckelroll i att driva hållbar utveckling. I denna roll erbjuder vi dig att vara inkluderad i förändringsarbete för att stärka verksamhetens interna kontroller samtidigt som vi överträffar våra kunders förväntningar. I övrig erbjuder vi dig ett roligt arbete i ett trevligt team inom ett snabbt växande företag. Här hjälper vi varandra samtidigt som vi har tydliga egna ansvarsområden. Vi ser till att ge dig den kunskap som behövs för att sköta ditt dagliga arbete på bästa sätt. Vi sitter sedan ett år tillbaka i nya fräscha lokaler i Upplands Väsby, norr om Stockholm.

Ansökan:

Låter det här intressant? Då tycker vi att du ska söka tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka in ditt CV och personliga brev senast den 30 december. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar via vårt egna rekryteringssystem.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Ekonomichef Daniel Lindgren daniel.lindgren@kamux.se

ANSÖK